اخبار پی تی سی

با ما در دنیای پی تی سی بروز باشید

اخبار پی تی سی

با ما در دنیای پی تی سی بروز باشید

اخبار پی تی سی

سیستم پرداخت به ازای کلیک یا به اختصار PTC به تازگی جایگاه تازه ای در ایران و جهان پیدا کرده است.
در این سیستم شما به ازای کلیک کردن بر روی آگهی ها پورسانت دریافت میکنید.
متاسفانه این سیستم به دلیل تازه بودن راه های زیادی را برای شیادان فراهم کرده تا از کاربران مبالغی هنکفت و یا کم کلاهبرداری کنند.
هدف ما مقابله با اینگونه شیادان و همچنین معرفی سایت های جدید است.
با ما همراه باشید.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

اتمام حجت در مورد نیمانوید کلیکس

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ق.ظ

اول از همه متن نظرش که در وبلاگ دوست خوبم خانم رئوف هست رو ببینید:

خیلی جالبه

اول از خودم شروع میکنم

ببین فسقلی من به این دلیل دارم سایت رو میفروشم که دارم یکجا استخدام میشم که تو حتی فکرشو هم نمیتونی بکنی و اگه اراده کنم از خودت گرفته تا جدتو با هم میسوزونم

آخه کلاهبردار نامرد مگه من مثل تو دروغگوام که دستم رو بشه؟

قانون من آشغالتره یا قانون تو که بخاطر یه پست بیست هزار تومان جریمه میکنی؟یا اینکه سود رو به ۴٪ کاهش میدی؟

عزیزم خود من به کاربرا اعلام کردم میخوام بفروشم پس زر نزن و حالیت بشه که رفتن اونا بخاطر این نیست

ببین بشارت تا الان کوتاه اومدم و کاریت نداشتم اما الان بهت هشدار میدم اگه یکبار دیگه فقط یکبار دیگه به من و خانم رئوف توهین کنی به خاک سیات میشونم

اونقدر پارتی دارم که حسابی لهت کنم

پس بهتره مثل بچه آدم بری کلاهبرداریتو بکنی از کاربرای ساده

مراقب خودت باش که زیاد نیای دور من

ختم کلام

با تشکر از خانم رئوف و همه دوستان

التماس دعا

نظرات  (۱)

دوست عزیز بذا این نیما نوید هرچه قدر دوست داره زر بزنه وخودشو بکشه دستش دیگه روشده هرچه قدر به شما وخانم رعوف توهین کنه دستش روتر میشه این اشغالو باید داد دست پلیس فتا ایپیشو هرچی زودتر پیگیرش باشن وسلام

دوست عزیز علی ذکایی شما هم بیخیال این موضوع بشیدواعصاب خودتونو خراب نکنید
پاسخ:
با سلام
بنده هم قصد گذشت داشتم اما بخاطر توهینایی که کردن عصبانی شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی