اخبار پی تی سی

با ما در دنیای پی تی سی بروز باشید

اخبار پی تی سی

با ما در دنیای پی تی سی بروز باشید

اخبار پی تی سی

سیستم پرداخت به ازای کلیک یا به اختصار PTC به تازگی جایگاه تازه ای در ایران و جهان پیدا کرده است.
در این سیستم شما به ازای کلیک کردن بر روی آگهی ها پورسانت دریافت میکنید.
متاسفانه این سیستم به دلیل تازه بودن راه های زیادی را برای شیادان فراهم کرده تا از کاربران مبالغی هنکفت و یا کم کلاهبرداری کنند.
هدف ما مقابله با اینگونه شیادان و همچنین معرفی سایت های جدید است.
با ما همراه باشید.

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

جزئیاتی بیشتر از دعوای اخیر باکسی و بیزباکس

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ب.ظ

من عکس های اهانت های آقای پورعباس رو دیدم و واقعا فحش های رکیکی بود

طبق گفته ها مقصر ۱۰۰٪ آقای پورعباس هستن چون در یک قسمت گفتن: "میخواستی تو کار من دخالت نکنی"

و این یعنی چون خانم شمس خواستن حق اون کاربر رو بگیرن بهشون فحش داده شده

اما در موردی که گفتم خانم شمس هم مقصر هستند آقای پورعباس به بنده گفتن که ایشون هم فحش داده و صرفا فقط از کلمه "هرچی گفتی خودت" استفاده نکردن

حالا تا اینجا من طی مدارک موجود گفتم هیچکدوم مقصر نیستن اما تقصیر آقای پورعباس بیشتر هست چون ظاهرا ایشون فحش دادن رو شروع کردن

حالا از دوستان میخوام اگر اطلاعات بیشتری دارن در قسمت نظرات قرار بدن تا به روشن شدن موضوع کمک کنند

با تشکر heart

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی